سایت کتاب ایرانی
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

فیلم تدریس کتاب ریاضی نهم

با سلام خدمت دانش آموزان عزیز شما با تهیه این محصول فیلم تدریس 26 درس کتاب ریاضی پایه نهم را در اختیار خواهید داشت. پس از خرید می توانید فیلم دروس این کتاب را مشاهده کنید. چند درس به صورت رایگان به عنوان نمونه در اختیار شما قرار گرفته است. ضمناً در صورت تمایل می توانیم فیلم تست های تیزهوشان این کتاب را نیز در اختیار شما قرار دهیم.
تعداد جلسات :

34

تعداد دانشجویان :

15

ویدیو معرفی
پخش ویدیو
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
250 هزار تومان
شروع کنید

 تدریس کتاب ریاضی نهم

این دوره آموزشی شامل فیلم تدریس کل کتاب ریاضی پایه نهم است. علاوه بر این نکته و راه حل های تست زنی 8 فصل کتاب درسی نیز تدریس شده است.

با تهیه این محصول فیلم تدریس حدود 500 تست این مجموعه نیز در اختیار شما قرار می گیرد. تلاش تیم آموزشی شهاب بر این بوده است تا فیلم های آموزشی ریاضی پایه نهم به زبانی شیوا و روان تدریس شود.

این دوره شامل موارد زیر می باشد:

  • فیلم تدریس 26 درس کتاب ریاضی پایه نهم
  • فیلم نکته و راه حل های تست زنی 8 فصل های کتاب درسی
  • فیلم تدریس 500 تست آموزشی
  • نرم افزار آزمون با بیش از 1500 تست

پیشنهاد ویژه ما: فیلم تدریس تست تیزهوشان ریاضی نهم


درس یک ریاضی نهم مجموعه ها
درس یک ریاضی نهم مجموعه ها

این محصول تحت عنوان نرم افزارهای آموزشی شهاب تولید شده است. علاوه بر دانلود فیلم ها در سایت کتاب ایرانی ، می توانید بسته فیزیکی این محصول که در قالب 5 حلقه Dvd عرضه شده است را نیز از همین سایت سفارش دهید.


برای مطالعه بیشتر: فیلم تدریس فارسی نهم


مدرس کتاب ریاضی نهم:

  • جناب آقای مصطفی شیخ زاده
  • سرکار خانم دکتر سمیه براتی

مدرس نکته و راه حل های هر فصل + نمونه تست ها:

  • جناب آقای مصطفی شیخ زاده
فیلم تدریس نکته و راه حل های ریاضی نهم
فیلم تدریس نکته و راه حل های ریاضی نهم

پیشنهاد ما به دانش آموزان نهم: فیلم تدریس علوم نهم


مدرس 500 تست این مجموعه:

  • سرکار خانم آمنه کنعانی
فیلم تدریس تست ریاضی نهم
فیلم تدریس تست ریاضی نهم

لازم به ذکر است که 500 تست تدریس شده در این مجموعه بر اساس فصول کتاب درسی می باشد. به این صورت که هر فصل به سه سطح (سطح کتاب درسی، سطح نمونه دولتی و سطح تیزهوشان) تقسیم شده است.

برای هر بخش تعدادی تست در نظر گرفته شده است و این تست ها تدریس شده است. تعداد تست ها طوری انتخاب شده است که کل مفاهیم آن فصل پوشش داده شود.

نرم افزار کتاب ریاضی نهم:

محصول ریاضی نهم که تحت عنوان نرم افزار آموزشی شهاب (آزمون های هوشمند/ آموزش های هدفمند) تهیه و تولید شده است، علاوه بر بخش های بالا (فیلم های آموزشی)، شامل نرم افزار آزمون محور نیز می باشد.

در این نرم افزار ما سعی کرده ایم بیش از 1500 تست طبقه بندی شده را طراحی و تالیف نماییم.

مخاطبین در هر فصل از کتاب درسی در این نرم افزار با سه سطح سوال مواجه می شود که می تواند پس از آزمون در سطح کتاب درسی به سطح نمونه دولتی و سپس به سطح تیزهوشان برود.

نرم افزار ریاضی نهم
نرم افزار ریاضی نهم

در پایان هر آزمون، دانش آموز می تواند سوالات آن آزمون را مرور کرده و نکته و راه حل هر سوال را در قالب فایل pdf مشاهده نماید.

آزمون ریاضی نهم
صفحه نتیجه آزمون ریاضی نهم

کاربران این نرم افزار پس از مطالعه نکته و راه حل آن تست در صورتی که نتوانست متوجه پاسخ سوال شود، بر روی دکمه فیلم سوال کلیک کرده و فیلم آن تست را مشاهده می کند.

پاسخنامه ریاضی نهم
پاسخنامه ریاضی نهم

در بخش پایانی این دوره شما می توانید نرم افزار آزمون را نیز دانلود نموده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بی نهایت آزمون بدهید.

تولید کنندگان نرم افزارهای آموزشی شهاب ریاضی پایه نهم:

  • حجت کنعانی
  • محمد صفاری
  • مریم میرنیا

** دانش آموزان عزیز می توانید با کلیک بر روی اینجا فایل pdf کتاب ریاضی نهم چاپ سال تحصیلی 1402 -1401 را به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید.

دانش آموزان عزیز در صورت نیاز به؛

راهنمایی در خصوص شیوه های مطالعه، انتخاب رشته پایه نهم، انتخاب کتاب مناسب کمک آموزشی، اهمیت رشته های دوره دوم دبیرستان، انتخاب رشته، شیوه انتخاب رشته، چالش ها و مشکلات پایه نهم و

مواردی از این قبیل می توانند با تیم ما در ارتباط باشند. همچنین سوالات خود را بخش نظرات بنویسید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

محتوای دوره

فصل 1: مجموعه ها
فصل 2: اعداد حقیقی
فصل 3: استدلال و اثبات در هندسه
فصل 4: توان و ریشه
فصل 5: عبارت های جبری
فصل 6: خط و معادله های خطی
1 از 2
::: دوره‌های مفید دیگر :::
حجت کنعانی
/5